torek, 10. maj 2016

Hej hoj :)

Sem Ela. Kličejo me Elči. Nekaj o meni: moje naj barve so modra (aqua, baby blue, turqiose), roza, vijolična in zelena (neon, limette). Moje naj živali so konj, pes, papagaj in volk. In najpomembnejša stvar o meni ne maram pisati pravopisno zato se opravičujem če bo kakšna napaka. In še nekaj; vejice bodo zelo pogosto manjkale xD. Obsedena z vampirji :3 No ja obožujem te scary pa creepy fore :P Trenutno je moja naj glasba Locked away. Rada rišem, pojem in plešem. No če boste sledili mojemu blogu boste sigurno še kaj o meni izvedeli :D














No pa še malo o mojem blogu :) Naslov je Moj Svet, ker bo večina objavljenih stvareh o meni in mojih izkušnjah. Nova objava bo najbrž vsak teden razen, če ne bom imela časa (šola pa to).

Uživajte :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar